Voleu entendre millor la història?

Com molts de vosaltres ja sabeu, un dels puntals de la nostra companyia és l’historiador Alberto Reche. Ell és, sense cap dubte, qui ha donat al nostre model divulgatiu una nova ànima repleta de coneixement i rigor però, sobretot, d’amor a la nostra realitat.

Perquè allò que sovint anomenem ‘història’, en realitat vol dir ‘el món on vivim’, i les aportacions d’Alberto Reche com a assessor històric s’estan tornant cada cop més i més valuoses en els nostres projectes.

Avui volem recomanar una brillant aportació seva, que tindreu tots molt a l’abast aquest diumenge amb el diari El país dins la interessantíssima col·lecció històrica que aquest any presenta National Geographic en ocasió del seu 125è aniversari.

El volum d’aquesta setmana, escrit per Alberto Reche en col·laboració amb Almudena Blasco, té per títol ‘El final de la edad media’, i sens dubte és una gran mostra de la vocació divulgativa precisa però amena, i profundament entenedora, que sempre hem percebut en totes les activitats divulgatives d’Alberto Reche.

Us animem, doncs, a que aquest diumenge us atreviu a donar-hi un cop d’ull, ja que us obrirà la ment per a entendre un dels períodes històrics més mal compresos de la història d’Europa.

Sens dubte, els lectors més atents hi sabreu veure una espurna de l’esperit de la Plataforma Blanc i negre.

A llegir!