Teatre La Massa

El teatre La Massa, amb el qual la companyia Teatre Blanc i Negre té un conveni de residència estable, destaca de manera destaca de manera molt singular per dues característiques molt importants.

exteriormassa

En primer lloc, per la seva bellesa arquitectònica, dissenyada pel cèlebre arquitecte Rafael Guastavino poc abans de traslladar-se definitivament als Estats Units. És especialment notable la seva impressionant cúpula de volta catalana amb 17 metres de diàmetre i un aforament de 490 espectadors (incloent-hi les llotges).

interior_massa

En segon lloc, la importància de la construcció i recent rehabilitació del teatre és innegable. A més, la seva acuradíssima rehabilització, l’any 2002, pel prestigiós equip que també va reconstruir i ampliar el Gran Teatre del Liceu —Premi Nacional del Patrimoni Cultural 2000—, ha fet que el teatre estigui dotat d’un equipament d’última generació, tant a nivell de recursos tècnics (de llum, so i enregistrament de vídeo) com estructurals.