Tancat… PER ASSAJOS!

Benvolguts amics, molts de vosaltres ja deveu estar de vacances, i ens n’alegrem. Nosaltres, però, us escrivim per informar-vos que, aquests dies la Plataforma Blanc i Negre tanca durant uns dies, i especialment la nostra activitat en aquest bloc.

Tanquem… per vacances? No, per assajos!

cerrado1

Per preparar bé la nostra presentació de la setmana que ve al teatre La Massa de Vilassar, on mostrarem en primícia el nostre treball realitzat per al muntatge El teló de pedra, aquesta setmana santa tots els membres de la companyia es reuniran en un assaig intensiu a Rupit, ben resguardats del fred i de les distraccions a la fantàstica cúpula geodèsica de la companyia ‘Els joglars’, que ens han cedit molt amablement.

IMG_0778 IMG_0782

La cúpula d’Els joglars és un dels millors espais de treball dels quals disposa aquest país.
Està dotada de tots els recursos tècnics necessaris,
però enmig d’un entorn sense cap de les distraccions del món modern.

Així doncs, esperem que passeu uns bons dies de lleure, els que us els pogueu permetre! Nosaltres seguirem, com sempre, esforçant-nos per mantenir viva la flama del teatre, una companya molt esquiva però a la que sempre convé tractar amb molt d’afecte. Al cap i a la fi, en darrer terme els autèntics beneficiats sou vosaltres: el públic.