Warning: Declaration of description_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /usr/home/plataformablancinegre.com/web/wp-content/themes/kaleido/framework/functions/framework-functions.php on line 108 Setmana d’estrenes! - Plataforma Blanc i Negre
Setmana d’estrenes!

Aquesta és una setmana molt moguda per a la Plataforma Blanc i Negre. Per una banda estrenem nou disseny web, dut a terme amb la inestimable ajuda del nostre company Mirko Geest. Ara disposem d’una pàgina més versàtil, multimèdia, i adaptable per a ser més accessible des de mòbils i tablets. Esperem que us agradi, i us animem a comentar-nos les vostres impressions i suggerències.

L’altra gran estrena de la setmana és molt especial per a nosaltres, i és l’estrena d’una websèrie que hem produït amb l’ajuda de la Generalitat de Catalunya i el comissariat del tricentenari 1714. Al llarg d’aquesta setmana anirem alliberant gratuïtament un capítol al dia, i tenim el privilegi d’estar preparant una gran estrena de la sèrie completa en un espai tan emblemàtic com la Biblioteca de Catalunya, i que té el valor afegit de ser el lloc on van ocórrer els fets que relatem a la sèrie.

logo-screen