Warning: Declaration of description_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /usr/home/plataformablancinegre.com/web/wp-content/themes/kaleido/framework/functions/framework-functions.php on line 108 Palinuro fent d’actor - Plataforma Blanc i Negre
Palinuro fent d'actor

Palinuro fent d’actor

Aquesta setmana hem rebut una interessantíssima visita a la nostra sala d’assaig. En Ramón Cotarelo (Palinuro) ha aprofitat una de les seves brevíssimes visites a Catalunya per a ser un dels primers espectadors del nostre nou projecte teatral sobre els indians Catalans de Cuba, en el que fa alguns mesos que ha estat col·laborant amb nosaltres i aportant el seu punt de vista històric i polític sobre el període.

David Pruna i Eduard Serra en un moment de l’assaig.

El que no s’esperava el pobre Ramón és que li pararíem una trampa i, amb un copet a l’esquena, el llançaríem damunt de l’escenari per a interpretar un petit paper. I, amb la tranquil·litat que el caracteritza, va agafar el seu text i va posar-se a la pell del temible capità general de Cuba Valeriano Weyler, amb cèlebres frases com “Cuba es y deberá seguir siendo territorio español”, “Hay infinitos gérmenes de separatismo en estas tierras” o “Necesitamos cañones, no reformas… ¡Cañones!”.

Ramón ficant-se dins el paper del temible militar Valeriano Weyler.

Per suposat, el professor Cotarelo ha aprovat amb nota, i de ben segur que podrem comptar amb ell en alguna funció. Us assegurem que serà digne de veure-ho!