La quarta temporada

Aquesta temporada 2013-2014 és la quarta de Blanc i Negre com a companyia teatral, i la segona que vivim com a Plataforma cultural dedicada a la divulgació històrica. Ha estat sens dubte un viatge interessant, i estem segurs que properament encara ho serà més.

Sempre ens hem esforçat en tocar temàtiques que sovint desconeixem, i fins i tot alguns temes que crèiem conèixer però que en realitat eren més complexos i interessants que no ens pensàvem. Així, poc a poc i any rere any, hem pogut descobrir aspectes poc coneguts de la vida de Lewis Carroll, del trencament del bàndol republicà durant la guerra civil espanyola, dels misteris que amaguen les pintures rupestres del paleolític i el seu controvertit descobriment, de les dificultats mèdiques en els transplataments d’òrgans…

Sens dubte, tot un ventall de temàtiques ben diferents, ja que la nostra vocació sempre és abastar tot el públic possible i fer-lo reflexionar sobre allò que ens envolta.

Però això només és el principi. Aquesta quarta temporada de Blanc i Negre, seguim seguim treballant en nous i apassionants projectes dels que ben aviat us parlarem, i cada dia anem coneixent nous amics i entitats que s’estan sumant a la ‘ruta Blanc i Negre’ i aportant-nos nous coneixements, idees i eines.

És el moment de celebrar l’arribada d’una nova temporada, però també celebrar que vivim un moment en què el nostre projecte segueix creixent i consolidant-se.

I la millor manera de celebrar-ho és, evidentment, seguir treballant al 100%.