Els misteris d’Altamira

Com ja sabeu, aquest any la Plataforma Blanc i Negre es dedica a la divulgació d’un tema sovint poc conegut: les pintures rupestres del Paleolític.

Es tracta d’un aspecte de la nostra història del qual el públic general sovint no en sabem res, i probablement el poc que creiem conèixer sovint està molt allunyat de la seva autèntica veritat. Segurament us sorprendrà saber que, en realitat, les pintures rupestres estàn més a prop de la màgia o la religió que no pas de la representació artística tal i com la coneixem, i que en general les seves figures no pretenen mostrar cap tipus de composició, sinó que estan completament aïllades les unes de les altres.

Voleu saber què s’amaga darrere la paret de pedra? Ho podreu descobrir en el nostre documental titulat ‘Els misteris d’Altamira’ que estrenarem a l’octubre, paral·lelament amb el nostre muntatge teatral dedicat al fenomen de les pintures rupestres i del qual us portem avui una petita mostra en forma de tràiler.

No teniu curiositat, per descobrir un secret que vam trigar 45.000 anys a resoldre?

Tràiler del documental Els misteris d’Altamira.