El ‘Cafè de Mar’

La Plataforma Blanc i Negre té la seva seu a Mataró, dins el cèlebre edifici històric del “Cafè de Mar” que van construir l’any 1926 els antics pescadors de la cooperativa ‘La marítima’, i que avui dia seu del primer viver d’economia social de Catalunya.

El “Cafè de mar” tal i com el van construir originalment. La seva aparença exterior gairebé no ha canviat.

Aquí, gràcies a la col·laboració amb la Fundació de cooperadors de Mataró i a l’ajuntament de la ciutat, la Plataforma Blanc i Negre té la sort de conviure amb els companys de les cooperatives B-Swim, Facto Assessors, Clack audiovisual i una llarga llista d’emprenedors que segueixen acostant-se cada dia al Cafè de mar.

Així, dia a dia podem seguir contribuïnt a la vocació d’emprenedoria social de l’edifici, gràcies al nou Ateneu cooperatiu que s’hi ha instal·lat, que ofereix servei a tota la comarca del Maresme.

El ‘Cafè de Mar’ avui dia.

A nosaltres ens podeu trobar dins el despatx número onze, al segon pis, ben a vora del mar i de l’estació de tren.