Com cooperem dins el sector cultural?

Aquest dijous, al TecnoCampus de Mataró, la nostra plataforma participarà en una taula rodona de projectes cooperatius dins el món de la cultura. L’activitat, encabida en la segona setmana de l’economia social i solidària de la ciutat, i tenim la sort d’estar acompanyats de projectes tan interessants com Musicop, Clack o l’Orquestra Simfònica del Vallès.

En l’activitat, debatrem sobre les avantatges i problemes interns que tenim els emprenedors culturals de l’economia social, així com de les avantatges i problemes del propi sector cultural del país.

Per què hem decidit constituir-nos com a empresa social? Quins reptes planteja el sector cultural avui dia? Emprendre cooperativament en la cultura més fàcil o més difícil que fer-ho com a empresa mercantil? Quin nivell de precarietat laboral hi ha actualment dins el sector cultural?

Aquestes són algunes de les preguntes  que llançarem en aquest col·loqui.

També aprofitarem per a presentar-vos el nou projecte que estrenarem a la ciutat, El meu avi va anar a Cuba, del que us avançem unes primeres imatges:

Doncs ja sabeu, el proper dijous a les 10:00 al TecnoCampus de Mataró, activitat en col·laboració amb la Fundació Unió de cooperadors, l’ajuntament, i la càtedra d’economia social de la ciutat. Us hi esperem!