Cinc anys fent història

Els nostres membres fa molts anys que ens estimem la història. Però aquest setembre ja en fa cinc que vam decidir ajuntar-nos i crear una companyia teatral dedicada exclusivament al gènere històric.I han estat sens dubte 5 anys molt interessants, en què hem pogut comprovar que en absolut estàvem bojos, i que aquí a fora hi ha molta gent com nosaltres, decidida a descobrir el seu passat per a comprendre millor el seu present. No es tracta només de veure què van fer els nostres predecessors anys enrere, sinó de descobrir com els seus actes han modelat poc a poc, pas a pas, el nostre entorn actual.

Aquests dies estem molt contents d’obrir la nostra cinquena temporada, i volem aprofitar la nostàlgia innata que ens defineix per a fer un breu repàs de la trajectòria de la nostra companyia fins al dia d’avui, de tots els projectes que ens han fet descobrir i aprendre noves maneres d’entendre el món.

En les nostres properes entrades us explicarem qui som, què hem fet i per què ho hem fet.

Ens hi voleu acompanyar?

logo_PBN_A10